Thursday, May 27, 2010

Nazwa Binti Nordin


Sila gunakan ruangan ini untuk melaporkan apa sahaja aktiviti praktikum anda termasuk soal-jawab dengan saya. Setiap kali anda melawati blog ini,sila buat catatan yang mungkin berguna sebagai catatan Buku Log nanti. Penilaian praktikum juga termasuk sejauhmanakah anda memberi laporan kepada saya dalam laman blog ini. Anda disyorkan menulis sebanyak mungkin catatan dan tiada halangan sekiranya anda menulis di sini setiap hari. Contohnya pengalaman melapor diri di hari pertama praktikum .Jika anda mempunyai gambar semasa praktikum, sila emailkan kepada saya untuk dikongsi bersama dengan rakan yang lain.Sila buat catatan dengan click 'comments'.

3 comments:

  1. Assalamualaikum prof...selama tempoh 2 hari saya start praktikal ini saya berulang alik ke Malaysia Airport Berhad untuk mendapatkan pas masuk KLIA... 2 kali baru permohanan saya diluluskan..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum prof... seminggu sy praktikal di sini saya byk menjalankan aktiviti keluar iffice, meninjau kawasan kargo, pengangkutan dan pelabuhan kawasan airport Sepang, LCCT, KLIA... dan saya juga melawat ke Subang ... Syarikat Season Forwarding...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum prof.. spnjg sy menjalani praktikal disini sy jrg duduk di dlm pejabat kerana sy byk pergi ke MAS kargo dan LCCT untuk meluluskan pengeluaran brg keluar masok.. dari segi pengekportan dan pengimportan barang2... pergerakan keluar masok sgt terhad dan terbatas... perkhidmatan dan pengendalian di Syarikat ini banyak mengenai urusan pemasaran dan perniagaan serta pengangkutan... buat masa ni saya masih lagi dalam pengenalan dan banyak lagi perkara yg belum jelas lg mengenai organisasi syarikat ini...

    ReplyDelete